Ce-mi place. Links of love (3)

December 11, 2015 § 2 Comments

Dupa articolul de ieri in care parca ne-am cocotat pe niste tocuri de 10cm de unde am spus niste chestii (vag) serioase, e momentul pentru ceva mai lejer si relaxat, nu?

Am zis lejer si relaxat?

Domnul acesta este unul dintre cei mai faimosi ultra-maratonisti ai tuturor timpurilor. De mult nu mi s-a mai intamplat sa urmaresc un documentar cu sufletul la gura. Jur ca timp de o ora nici apa nu am baut, ceea ce e mare lucru pentru mine. Dar mai mult decat orice, Yanis Kouros m-a facut sa inteleg ca alergatul, si mai mult, ultra-alergatul nu este despre a forta limitele fizicului, ci despre a fi in meta-fizic, mai précis in spiritual. Kouros este un fel de zeu intr-un corp super fibros de grec de 1.65cm.

Christine Paper Design. Pentru ca imi plac florile in parul doamnelor si domnisoarelor. Am mai zis ca ma marit la anu’, da? Iar imaginea asta imi da idei multe, multe… 🙂

Va intrebati unde ma intalnesc eu cu lucrurile astea faine? Pai sa vedeti. Eu n-am cine stie ce idei in materie de design interior, dar de cand am dat peste site-ul Decorette asta parca s-a facut lumina si la mine in cap. Andreea scrie lejer si relaxat despre case, idei de decorare, descoperiri mici si mari. Candva curand voi avea o casa si in casa isi va gasi cu siguranta loc o soba sau un semineu. Tot pe Decorette am citit despre creatiile Amrita si sunt indragostita pana peste cap. Aruncati un ochi aici.

soba 2

Oi fi eu minimalista cand e vorba de design interior, dar  cu anumite obiecte de décor tot rezonez. De exemplu, clopoteii si ingerasii de Ceramic Sparrow m-au lasat fara glas. Aruncati un ochi, cu siguranta veti gasi ceva minunat de daruit cuiva drag sau de ce nu… sufletului vostru?

Voi ce minunatii ati gustat, vazut, citit, descoperit in ultima vreme?

§ 2 Responses to Ce-mi place. Links of love (3)

  • iuliaBe says:

    off, eu am o problema cu maratoanele 🙂 desi alerg de 2 ori pe sapt de vreo 5 ani, nu ma incanta ideea de maraton, nici de ala de 5 km pe care l-as face lejer, ca cam atat am ajuns sa alerg fara sa imi dau sufletul; problema e in capusorul meu (mic si dragalas 🙂 ); nu pot asocia alergatul cu performanta nici sa ma tai, adica pot, dar daca o fac nu mai apuc sa alerg nici 20 de minute incheiate ca simt ca nu mai pot :)))) adica eu alerg de placere, ca imi place starea pe care o resimt dupa, e drogul meu preferat, insa cand vine vba de partea competitionala mi se taie tot avantul… pot sa imi explic si de ce (toate au legatura cu ce gandim, am trait, experimentat bla bla bla) si cred ca alergatul si viata personala sunt sg lucruri unde nu simt presiunea de a fi competitiva 🙂

    mie imi place designul interior scandinav, minimalist, cozy si chic 🙂 pe pagina mea de pinterest am nenumarate poze insa nici astea prezentate de tine nu arata rau; eu visez la un covor traditional romanesc, tesut manual si colorat cu culori obtinute natural

    v-ati hotarat deja care va fi tema nuntii? :))

    • Sinziana says:

      Buna Iulia, in primul rand scuze pentru raspunsul nepermis de intarziat! Sper ca ai avut o vacanta minunata! 🙂
      Daca alergatul in competitii nu te motiveaza, ba dimpotriva, e absolut OK. Pentru mine concursurile astea (care in fond, sunt doar o joaca) sunt o oportunitate sa imi imping limitele si mai incolo. De exemplu, acum vreau sa vad daca pot alerga un semi-marathon. 🙂

      Si eu ador designul scandinav si cand voi avea ocazia, imi voi decora casa intr-un amestec de nordisme si romanisme – visez la un covor tesut manual cu motive romanesti si o pata de culoare in ordinea aia scandinava atat de odihnitoare. 🙂

      Tema pt nunta? Sa zicem ca va fi calatoria, dar fara mult tam-tam. Din ce in ce mai mult, eu vad nunta asta ca pe o petrecere un pic mai mare, dar refuz sa imi dedic 7 luni din viata exclusiv unui eveniment de fix 7 ore. Habar nu am ce spune asta despre mine, daca spune ceva…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce-mi place. Links of love (3) at .

meta

