Ce ma asteapta in 2016

November 12, 2015 § Leave a comment

Tocmai am vazut la Anca acest joculet, pe care in mod normal il incadrez la categoria ‘zodiace si astrograme’ si am zis ca ii pot acorda un minut din timpul meu. Cum asa? In ultimele seri, in tramvaiul ce ma duce alene spre casa am inceput sa ma gandesc cate am de facut in 2016, cate sunt deja planificate, fixate, antamate. Am cateva date concrete despre 2016: este anul in care (1) ne casatorim si (2) in care speram sa facem alte cateva lucruri importante. Toate bune si frumoase, doar ca ideea ca incaleci pe viitor si ii dai bice, iar el te duce unde nici cu gandul nu gandesti, imi cam displace. E loc in viata si de poticneli, si de greseli, de tras aer in piept, de cazut la pamant de pe coama viitorului.

Si totusi, am facut joculetul si…. surpriza!!! Cuvantul anului 2016 este pentru mine ‘Future’. Ei na!

future

Practic in 2016 o sa dezvolt relatii noi si o sa fiu fericita, plina de speranta, lipsita de griji, incununata de succes. Oare joculetul asta a fost creat de Neti Sandu si prietenii ei? Mda, nu stiu de ce, dar am impresia ca o sa ma intorc la cititul in stele de una singura. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce ma asteapta in 2016 at .

meta

