Post sincer.

October 28, 2015 § 4 Comments

Noi nu avem copii. Inca. Zilele noastre sunt de cele mai multe ori un dolce far niente. Ziua serviciu, seara ne intalnim si discutam ce s-a intamplat peste zi, radem, ne plangem, facem planuri, dezbatem, facem ceva sport, poate ne si certam, ne uitam la un film si a doua zi o luam de la capat. Anii nostri sunt punctati de vacante, cred ca am plecat undeva in fiecare luna si asta a fost grozav. Undeva printre atata ‘ce bine e!’ ne gandim si la ce urmeaza.

Eu am fost mereu convinsa ca vreau un baietel. Cred ca atat de mult mi-am dorit un baietel incat probabil o sa avem (cel putin) o fetita. 🙂 Nu ma consideram mama de fata, credeam ca ‘profilul’ meu se potriveste cu cel al unui baietel plin de energie si pus pe facut prostii. E ciudat, dar imi iubesc deja copiii. Nu prea pot sa explic asta, dar stiu ca viata mea, sufletul meu se va schimba enorm odata cu momentul Acela 0…

Cred totusi ca o sa fiu o mama buna pentru fetita mea. Sa-i impletesc codite, sa ii facem o prajitura lui tati, sa o vad cum se topeste toata in bratele aceluiasi tati, topit si el de dragul ei, sa ii miros pielea, sa ii sorb zambetele, privirea… Oh! Copiii mei ma vor face nemuritoare.

Fetita mea cu parul negru ca taciunele si ochii verzi-albastri, mami te iubeste si te asteapta cu tot dragul!

Baietelul meu la fel de brunet si poate la fel de pupacios ca sora ta, cand vei vrea sa ne jucam, eu sunt aici. 🙂

Mai sunt multe de spus, dar ma opresc aici.

§ 4 Responses to Post sincer.

  • Daniela E. says:

    Asa-mi ziceam si eu pana sa raman insarcinata. Imi mai ziceam si ca spiritele copiilor mei vad cat de mult ii doresc si au hotarat sa faca o traznaie si sa ma faca pe mine sa ii tot caut, Radeau de mine, dar eu ii iertam si ii asteptam in continuare. Si primul bebe va veni in mai. Trebuia doar sa astept sa se plictiseasca de joc.

  • arakelian says:

    si eu m-am vazut baietoasa, si mai degraba mama de baiat. Dumnezeu a decis altceva, iar mamicia de fata m-a schimbat pe mine: sunt mai feminina, mai roz, mai atenta la detalii.

    Copiii sunt cei ce aleg parintii. Copiii copie parintii si apoi treptat capata personalitate, incredere, individualitate.

  • Sinziana says:

    Da, din anumite motive mi-am (ne-am) dorit foarte mult un baiat. Deocamdata nu avem nimic :), dar as fi foarte fericita daca am primi o fetita. Gandul la viitorii mei copii imi incalzeste sufletul… de nu pot sa spun!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Post sincer. at .

meta

