Despre starea de bine

August 14, 2015 § Leave a comment

curcubeu

De la o vreme ma simt din nou bine. Mi-am propus niste lucruri care imi dau structura zilelor, dar mai mult decat atat, ma simt din nou bine in pielea mea. Ma balacesc intr-o mare de serotonina amestecata cu un pic de dopamina si adrenalina, si asta imi da putere, energie, speranta. Simt ca spre mine vin vesti bune, ca pot merge cu incredere inainte, ca am tot ce imi trebuie ca sa imi implinesc visele.

Am inceput aseara o carte fabuloasa – Cosmos, de Carl Sagan. Am uitat sa spun ca orice are legatura cu explorarea spatiului, cu astronomia si universul ma pasioneaza teribil. Desi nu inteleg dedesubturile fizicii si astronomiei, cred ca inteleg ideile de baza si consecintele teoriilor. Cartea asta… pur si simplu pune lucrurile intr-o cu totul alta perspectiva. Eu cred ca ar trebui sa o citeasca toti oamenii care sufera de depresie. Te scoate din tine, te transforma din punct de referinta in observator si din observator in… nimic. E ceva reconfortant in a stii ca esti nimic, si totusi esti parte din ceva atat de maret. Cand citesc cartea asta, si cand ma gandesc la viata, la univers, inima mea face salturi de bucurie. E un amestec de mister, credinta, curaj, curiozitate, joc, risc – si eu ador toate astea.

Aseara am profitat de o binemeritata plimbare la padure, dupa ploaie. Nu era aproape nimeni, si pe cer se inaltase un curcubeu. Pamantul se racorise, mirosea… ohhh, a de toate. M-am oprit uimita, am zambit curcubeului desenat pe un cer albastru violet, am zambit florilor, plantelor, copacilor, mi-am zambit mie. M-am simtit fericita, protejata, binecuvantata. Am facut un efort constient sa respir profund.

cer

Imi dau voie sa fiu vulnerabila. Imi dau voie sa nu stiu, sa gresesc. Imi dau voie sa nu fiu perfecta. Si in acelasi timp imi dau voie sa experimentez toate lucrurile minunate din viata mea, si sa visez, si sa sper, sa iubesc si sa fiu iubita. Si in acelasi timp, las frau liber imaginatiei mele, cea mult prea tinuta in frau, si eliberez tot potentialul pe care nu l-am explorat pana acum. Sunt fericita.

apus la mare

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Despre starea de bine at .

meta

