Ground 0

July 31, 2015 § Leave a comment

lumina

Mi se parea ca-i un cliseu sa fiu eu.

Ma ascundeam cand dupa poalele mamei, cand in bratele lui, nestiind ca de fapt eu nu eram acolo.

Asezaminte temporare, biserici care s-au frant sub mine, pe care mai apoi le-am daramat cu furia celui neiubit de propriul sau dumnezeu.

Nu-mi eram prietena. De fapt, nu-mi eram. Simteam ca am atatea de daruit, lumii intregi, dar nu mie.

Nu stiam ca iubirea de lume e fatarnicie fara iubire de sine.

Si Doamne, cata fuga de mine, cata foame de mine, cautata prin altii. Daca mananc acum aceasta felie de paine, aceasta paine, intreaga paine din lume, oare ma voi umple de mine? Foarte plina si foarte goala.

Mi se parea ca-i un cliseu sa fiu eu, asa ca ma turnam in toate paharele oferite de altii. Cu spuma chiar.

In realitate, nu eram nicaieri. Dar acum sunt. Inima care respira. Atat. Curat, calm, lin, treaba mea e doar sa respir.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ground 0 at .

meta

