Ce s-a schimbat. Ce e la fel

July 27, 2015 § Leave a comment

Nu s-a schimbat credinta mea ca eu voi imbatrani frumos si voi fi o tipa simpatica, agera si isteata si la 90 de ani. 🙂

Si nici pasiunea mea pentru copt si preparat diverse. Ii pusesem pauza de cateva saptamani (luni?) dar acum a revenit… spre incantarea degustatorilor. 🙂 Am facut un crumble raspberry cheesecake dupa reteta asta si am in plan o negresa cu zmeura si poate o tarta frangipane cu nectarine. Si niste pancakes cu afine si fidea cu lapte si vanilie. 🙂

20150726_225646[poza trimisa de o prietena ce a degustat cheesecake-ul in miez de noapte]

Am mai facut ieri un hummus minunat si vinete la cuptor dupa reteta lui Ottolenghi, care au fost ne-bu-ni-e si presimt ca vor face traditie in bucataria mea.

vinete

Nu s-a schimbat nici dragostea mea pentru rochii din materiale usoare, fluide. Am facut curatenie in sifonier si am scapat de doua plase de haine si pantofi, balerini… Am observat ca inca am goluri in garderoba. Imi lipsesc o poseta neagra, de toata ziua, cateva rochii pentru serviciu, o rochita sau doua casual, de vara. Deci o sa fiu cu ochii pe reduceri. 🙂

Dragostea pentru sport e tot acolo. I-am pus si ei pauza de cand cu caldurile, dar pentru ca am revenit la niste temperature umane si rezonabile, ma voi intoarce la bunele mele obiceiuri – alergat dimineata pe racoare, squash si yoga.

In continuare, imi place la nebunie sa imi petrec serile de vara sub cerul liber. Sambata seara am ajuns pe malul lacului la o noua sesiune de cinema alfresco. Filmul nu a fost grozav, dar compania si atmosfera – da.

film

S-a schimbat…

Modul in care ma raportez la conflicte. Am invatat (invat?) sa trec mai usor peste lucrurile minore; si faptul ca nu stiu cu adevarat ce e in mintea celuilalt, deci a face asumptii e o chestie falimentara. Trebuie sa ma concentrez pe mine, pentru ca asta facem cu totii, in definitiv.

Modul in care ma raportez la esec. Acum simt ca am o plasa de siguranta solida (eu insami) si orice s-ar intampla, voi fi OK.

Modul in care ma raportez la viitor. Desigur, vreau sa ma marit, sa fac copii si sa ne cumparam o casa (don’t we all?) dar sunt mult mai deschisa la optiuni. Viata nu e liniara, surprizele apar mereu…

Prietenii sunt importanti. Dar prietenii cu adevarat buni sunt foarte, foarte putini.

Daca simt ca ceva e in neregula, trebuie sa actionez si nu sa fac ceva pentru ca asta e eticheta sociala sau pentru ca asta se asteapta de la mine. The nice girl has left the room. De acum incolo eu voi fi sincera cu mine si voi cere ceea ce imi doresc; in acelasi timp am de gand sa fiu ferma in a elimina acei oameni si acele situatii care nu imi fac bine. Astea se numesc limite si sunt foarte sanatoase in viata. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce s-a schimbat. Ce e la fel at .

meta

