Chestii care ma bucura

July 21, 2015 § Leave a comment

Vara e un anotimp destul de paralizant. Dar chiar si sub cazanul asta de smoala galbena care ni se toarna in cap, reusesc uneori sa ma mobilizez si tare-mi place de mine. Am sa insir aici niste chestii care-mi plac, si sper ca pana la sfarsitul verii sa fac un colaj. Vara mea in imagini. 🙂 Sa vedem:

# Yoga. Am fost aseara la studio, dupa ceva vreme de absenta. Am invatat niste trucuri pentru racorirea intregului sistem si am plecat de acolo calma, zambitoare si relaxata. Unde mai pui ca instructoarea ne-a cerut la un moment dat sa lucram cu colegul de pe salteaua de langa… ehh de mult nu mi s-a mai intamplat mie sa nu pot sa hold a pose pentru ca cineva ma face sa rad atat de rau. 😀

# Apropos de racorire, cand simt ca m-am incins prea tare, ma servesc cu o portie strasnica de pepene rosu si zmeura. E ceva in combinatia asta care ma innebuneste. zmeura pepene

# Cinema alfresco. A te uita la un film sub cerul noptii – chestia asta are ceva senzual. Mie imi inspira libertate absoluta. alfresco cinema

# Ce merge bine cu filmul? Un pahar de Syrah. De data asta, am sorbit vinul intr-un aeroport. Da, singura. A fost tare bine si am sa mai fac. vin

# Inghetata Movenpick. Nu ma dau deloc in vant dupa inghetata, dar uneori se impune. O ador pe cea cu fistic, dar cutiuta asta mica si blonda, in care se vad semintele de vanilie si se ascund bucati de fructe exotice… oh Doamne! Noroc ca placerile fine vin si in cutiute de 100 grame. inghetataOver and out. Ma duc sa mai pescuiesc si alte placeri – in varful limbii, in corp, in cutele creierului.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Chestii care ma bucura at .

meta

