De toate

July 20, 2015 § Leave a comment

# Dor mare de tot de Norvegia. As fi incredibil de fericita sa plec din nou in tara aia din alt film. Probabil ca intr-o viata anterioara am trait intr-un trib sami, altfel nu-mi inteleg obsesia pentru tarile nordice.

# Unde se duce iubirea cand se duce? De fapt, ce se intampla atunci cand sentimentele nu mai exista – daca este adevarat ca sentimentele inceteaza sa existe?

# Am in plan niste dulceata de zmeura si poate de mure. Pentru mine, timpul in bucatarie e (si) timp de meditatie. As mai face si niste tarte – cu ricotta, fructe de padure si menta. Si o placinta cu mere. Ce ma mira mereu la gatit este cum combinand niste ingrediente separate poti uneori obtine un rezultat superior. Suma tuturor partilor e mai mare decat acele parti adunate. Ce altceva mai e acolo?

# Suntem mizerabili si minunati. Mai ales mizerabili. Si foarte minunati.

# Ma simt din ce in ce mai adancita in corpul meu, ca si cum il cunosc mai bine ca niciodata si stiu ce poate face. Si am de gand sa il supun la tot felul de teste si experiente. Corpul meu, asa cum e el, imperfect si irepetabil. In seara asta – yoga.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading De toate at .

meta

