Nostalgie

June 4, 2015 § Leave a comment

Sunt recunoscatoare pentru copilaria, adolescenta si tineretea mea mica, asa cum imi place sa ii spun. Am avut multe sanse, m-am bucurat de multe, am trait aventuri, m-am indragostit! Si cine stie cate si cate mai urmeaza…

Am revazut niste poze cu mine de acum cativa ani si m-a inundat nostalgia. In general, evit sa fac asta, tocmai pentru ca nu imi place sa ‘cad in butoiul cu melancolie’, cum ar spune cineva. đŸ™‚ Am niste zeci de caiete, agende, jurnale, plus cele 2 bloguri ale mele, pe care acum le pastrez doar pentru ochiul meu. Imi place sa inregistrez amintiri, dar nu revizitez trecutul foarte des.

E totusi important sa te opresti uneori si sa reflectezi la propria istorie. Trasam linii proaspete in timp, asa cum schiorii traseaza linii in zapada. Liniile astea sunt apoi batute de alti schiori, dar cel mai adesea acoperite de zapada sau pierdute in vartejul vantului. Adevarul este ca intr-u final urma de pe munti ni se pierde tuturor, dupa ce am schiat cu totii la vale…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Nostalgie at .

meta

