Wengen oder Plusquamperfekt

March 29, 2015 § Leave a comment

Orice intoarcere din vacanta e dulce-amara. Aveam nevoie de aceasta vacanta ca de aer… si norocul a fost ca Elvin s-a gandit la asta acum cateva luni. 🙂 Am fost la ski cateva zile, in inima Elvetiei, si m-am intors odihnita, relaxata si plina de energie.

Statiunea Wengen este situata in regiunea Berner Oberland, faimoasa atat pentru masivul Jungfrau, de care ne leaga niste amintiri foarte placute :), cat si pentru domeniul skiabil impresionant. Ne-am documentat din timp si am aflat ca pensiunea Edelweiss unde urma sa fim cazati era la 500m distanta de gara, intr-o panta, asa incat am luat la noi doar strictul necesar, caci echipamentul de ski e oricum destul de greu. Apropos de asta, ma amuz cand imi amintesc cat de nedumerita eram in primul an de ski cand vedeam cu cata naturalete merg schiorii cu bootsi, carandu-si in acelasi timp schiurile si betele. Mie mi se parea ca seaman cu niste extraterestri, unii a caror placere nu prea o intelegeam. Intre timp, totul mi se pare mult mai usor. 🙂

Pensiunea e foarte linistita, cu camere curate si primitoare. Am avut o camera cu terasa si privelistea ne-a taiat respiratia in fiecare dimineata: pensiune 2pensiune 3 pensiune 4 pensiune Gazdele au fost extraordinar de primitoare. Am optat sa servim cina in restaurantul pensiunii in fiecare seara si nu ne-a parut rau, caci meniul a constat din 4 feluri. Totul a fost delicios…

mancare 1 mancare 2 mancare 3

Dupa un mic-dejun consistent ne echipam pentru ski. Conditiile au fost excelente si fiind chiar inainte de Paste, statiunea nu era foarte aglomerata, asa ca de cele mai multe ori am avut partiile doar pentru noi. Vremea a fost… de toate felurile. Ceata extrema, asa incat coborand pe o partie rosie la final de zi nu mai vedeam nici la 10 metri in fata.Ninsoare din plin… Din fericire, nu ne-a fost deloc frig, chestie cu care nu ma impac deloc la ski.

ceata 2 ceata

Dar am avut si zile cu soare, cum a fost cea de ieri. Vremea a fost pur si simplu impecabila! Cer fara nici un nor, zapada perfecta, oameni veseli, barurile deschise. Ne-a fost atat de cald incat eu una am inteles ideea de ski in costum de baie. 🙂soare 2 soare 3 soare 4 soare 5 soare

Cand am obosit ne-am oprit la un après-ski pentru o bere, un carnat si chiar o siesta in sezlong, la soare…

bere sezlong

Dupa cateva ore eu imi simteam inevitabil muschii tari, infierbantati de la atata incordare si mai ales, obositi. Din fericire, magazinul Intersport a implementat un sistem inteligent, menit sa iti usureze viata: de la hotelul unde erai cazat primeai un fel de legitimatie care iti permitea  ca la finalul zilei sa iti depozitezi echipamentul de ski peste noapte la Intersport, unde aveai sa te echipezi a doua zi dimineata. Cine si-a carat skiurile si bootsii la final de zi intelege de ce e asta un sistem destept. 🙂

bootsi 2 bootsi 3 bootsi

Am incheiat sezonul de ski glorios ieri dupa-amiaza… dar inainte sa cedam de tot, ne-am propus sa mai facem o drumetie. Dupa o oprire scurta la pensiunea cu echiparea de rigoare, am luat trenul din Wengen si am coborat 20 minute mai tarziu… in plina iarna. Urma sa facem o drumetie de cam 45 de minute… dar oboseala, ninsoarea din ce in ce mai puternica, si peisajul oarecum apocaliptic aproape m-au facut sa renunt. Noroc ca am avut cu mine un spiridus care m-a incurajat tot timpul pana am ajuns la Kleine Scheidegg… unde ne-am tras sufletul si… unele lucruri trebuie sa ramana numai acolo. 🙂 Cert este ca ne-am promis sa ne intoarcem in acest loc din 10 in 10 ani. 🙂

Dupa un vin fiert si mai multe pahare de must, am luat trenul inapoi spre Wengen. Am dormit neintorsi…

iarna 2 iarna 3 tren 2 tren 3 tren

Cam asta a fost vacanta noastra la Wengen: mixul perfect dintre sport, aer curat, confort dar si efort, privelisti care sa iti umple sufletul de fericire, mancare delicioasa si… un film intreg de amintiri!

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Wengen oder Plusquamperfekt at .

meta

