a inceput

March 16, 2015 § Leave a comment

starea de rau. aceea in care cad la pat, rapusa de oboseala. creierul meu nu mai e in stare sa proceseze mare lucru. din pacate, ma aflu inca la job unde trebuie sa si prestez.

dar notez aici niste chestii pe care le-as face, daca as avea libertate absoluta:

– mi-as cumpara urmatoare carti: Night Train to Lisbon, orice de J. Eugenides, orice de I. McEwan, cateva carti de D. du Maurier, si niste romance ieftin si usor de consumat.

– as mirosi esenta de portocale. asta simt eu ca mi-ar face bine acum.

– as sta cu ochii larg deschisi spre tavan si cu capul infundat intre perne si intre cele doua urechi ale mele nu ar mai fi nimic.

– as manca un ecler, apoi as bea un pahar cu apa minerala si as dormi un somn foarte lung.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading a inceput at .

meta

