2015 in pasi de vals

January 2, 2015 § Leave a comment

P1050557Scriu dintr-un apartament din Viena, lasat noua de un om cu suflet tare bun. Suntem la 2 pasi de centru, si totusi e atata liniste… Orasul asta respira bunastare, calm, relaxare. Cand vezi ca totul functioneaza perfect, cand toate sunt facute sa iti bucure ochiul, parca ai si tu mai mult chef sa muncesti responsabil si cu daruire.
Apartamentul in care stam are camera inalte, foarte inalte si pare magic.

Cam asa as vrea sa fie si 2015- calm, relaxat, cu bunastare, sa functioneze ca niste rotite bine unse, sa fie cu munca responsabila si daruire, dar si cu rasplata pe masura si un sentiment de echilibru.

Sunt foarte, foarte recunoscatoare pentru anul pe care l-am avut. E adevarat ca am muncit mult, dar m-am si bucurat mult. Am avut vacante de vis, in locuri cat se poate de exotice – cine mai ajunge in Islanda, ha? 🙂
Am fost sanatoasa. Am avut parte de multa dragoste. Si de multe lectii. Am avut noroc. M-am rasfatat cand am simtit nevoia.
Am cumparat o masina frumoasa foc.
Si… las ce e cel mai bun pentru o insemnare viitoare. 🙂
Deci 2014 a fost un an cat se poate de activ, plin si dinamic. Cealalta fata a monedei… a fost un an agitat, nelinistit, obositor, pe alocuri epuizant.

Ce-mi doresc? Mult calm, multa rabdare, multa perseverenta. Intelepciune.
Imi doresc sa petrec mai mult timp eu cu mine, si sa investesc mai mult in mine.
Imi doresc sa fiu curajoasa si sa am infinit mai multa incredere in mine.
Si imi mai doresc niste lucruri, despre care voi mai vorbi…

Sunt fericita… fericirea acelui om care stie ca are tot, dar ca in absolut acel tot nu inseamna nimic. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 2015 in pasi de vals at .

meta

