Care-I treaba cu gatitul

December 18, 2014 § Leave a comment

Ca imi place la nebunie sa gatesc, se stie. Bine, mai discutam peste vreo 10 ani, cand gatitul va deveni o necesitate pentru cele 2 guri flamande care trebuie hranite… Deocamdata, la mine in casa gatitul e ‘an added bonus’- e bine daca ma ocup, dar nu e o drama daca nu e mancare in frigider.
Gatitul seamana cu sofatul in sensul ca exista intotdeauna niste reguli precise pe care trebuie sa le respecti.
Desigur, bucatarii cu stele Michelin sunt ca soferii de Formula 1: isi permit sa inoveze la cratita, respectiv la volan.
Dar eu sunt deocamdata in stadiul de ucenic. Sunt mandra ca aproape tot ce am invatat, am invatat facand singura.
Ador sa fac tarte, desi in continuare urasc senzatia de faina pe maini. Imi place sa fac gulasuri sau fripturi decadente. Mi-ar placea sa imi exersez mana la prajituri cu creme sau la torturi fine.
Pentru mine bucataria e un loc in care ma joc, si in care ma eliberez de tot ceea ce e ne-necesar.
Dar urasc gatitul en-gros, in oale mari, prajelile, tocanelile si tot ceea ce inseamna imbuibare si Colebil.
Aseara am facut un quiche cu praz si bacon, care stiu ca va fi devorat azi de familie.Un quiche nu e o tocanita din care sa manance o familie 3 zile. Nu e o mancare cu care sa iti umfli burta, ci un fel consistent, dar delicat.
Urmatoarea provocare e cozonacul, dar pentru el e nevoie de inca o pereche de maini. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Care-I treaba cu gatitul at .

meta

