Jurnal de soferie (1)

December 16, 2014 § Leave a comment

M-am convins: a merge cu masina e ceva foarte, dar foarte misto.
Desi ai nevoie de multa vigilenta, atentie distributiva si concentrare, sofatul cred ca va fi pentru mine o stare de flow. Cel putin in anumite situatii. πŸ™‚
E timp pentru tine cu tine, in care nu trebuie sa zici nimic, pentru ca deja faci, deci te poti gandi in capul tau la diverse sau pur si simplu poti sa te bucuri de moment. E o senzatie foarte misto.
Prima oara cand am controlat masina singura mi se parea ca se conduce singura πŸ™‚ pentru ca eu nu am cum sa fac ceva atat de misto.
Desigur, sunt si momentele de panica acuta…multe momente de panica. πŸ™‚
Dar tind sa cred ca o sa-mi placa la nebunie sa conduc, sa ma plimb libera pe unde am chef, sa intru in masina si sa dau play la muzica preferata, apoi sa rulez pe sosea.
Imi place si ca toata treaba e extrem de tehnica – ai pedale, un volan, diverse butoane, o maneta in dreapta. Si, ce sa vezi, toate asculta de tine. :))))

Mai vorbim cand ajung la capitolul parcari, ceva imi spune ca acolo o sa ma distrez rau de tot. :))))
Cel mai mult ma sperie cand aud de oameni care nu si-au imbunatatit stilul de soferie niciodata, care nici dupa ani de condus nu sunt in stare sa execute singuri o parcare dificila. Adica oamenii-anti talent. :)))
Eu nu vreau sa fiu unul dintre ei. πŸ™‚

Probabil o sa imi fie mai usor daca asociez sofatul cu gatitul, adica o activitate cu reguli precise pe care trebuie sa le respecti in momente-cheie. Ma descurc foarte bine cand am 3 oale pe foc si o tava la cuptor si trebuie sa am grija de toate in acelasi timp. De ce nu m-as descurca cand trebuie sa ma asigur,sa semnalizez, sa fiu atenta la motor si sa schimb vitezele in consecinta, sa apas pedalele potrivite atunci cand e cazul?

Mi-e tare drag ambreiajul – si nu credeam ca o sa vina ziua cand o sa spun eu asa ceva. :)))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Jurnal de soferie (1) at .

meta

