Avion cu motor…

December 15, 2014 § Leave a comment

Mereu mi-a placut sa zbor cu Tarom. E ceva in familiariatea cu care esti salutat, o caldura si o umanitate pe care nu le vad in glossul insotitoarelor de bord de la Lufthansa, de exemplu.
Ieri am zburat de la Geneva la Bucuresti – primul zbor al meu unde capitan a fost o femeie – Aura Anghel. Mi-au placut la nebunie vocea ei calma si in care ghiceai siguranta, explicatiile clare… M-am simtit minunat!

Inteleg ca la mansa avioanelor Tarom stau 14 femei pilot, dintre care 3 sunt comandant. Aura Anghel este si ea commandant de aeronava si cred ca e o super femeie.

Avionul a fost pe jumatate gol, asa ca m-am putut desfasura in voie si cu ocazia asta m-am convins inca o data ca eu lucrez extraordinar de bine intr-un mijloc de transport aflat in miscare – cel mai adesea avion si tren.
Am primit si mancare vegetariana si am apreciat ca Tarom este printre putinele companii aeriene unde poti opta pentru mancare vegetariana, vegana si chiar raw vegana sau mancare adaptata diferitelor regimuri – fara sare, fara zahar, et.

itinerariu
Am urmarit mereu itinerariul de pe panou.

munti
Austria si muntii ei

food
Brunch in avion tarom

Tarom, ne vedem din nou peste cateva zile!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Avion cu motor… at .

meta

