Fragment

December 10, 2014 § Leave a comment

M-am trezit greu. Mi-era frig si m-as mai fi bagat sub plapuma cu o ceasca de cafea, doar cat sa imi dezlipesc ochii si sa imi fac curaj sa dau nas in nas cu gerul de afara.
In tramvai nu n-am dezlipit de cartea mea. Asa ceva nu mi s-a mai intamplat de mult – sa nu ma mai pot dezlipi de o carte, sa imi doresc ca drumul pana la urmatoare statie sa fie putin mai lung, doar cat sa termin capitolul. In continuare nu folosesc semne de carte, fac un joc cu mine ca sa tin minte de fiecare data numarul paginii la care am ramas. Nu-mi iese mereu.
Pentru seara asta mi-as dori sa ma plimb prin ninsoarea inexistenta. Apoi sa intru in casa, unde e cald si-s multe luminite. Sa beau un pic de vin si sa ma bag sub plapuma cu o felie de pizza buna si un film de Craciun.
Dezmat total!
Dar acasa nu-s luminite, cel mult o chiuveta cu vase nespalate de ieri seara, nu-i pizza si nu-s nici filme de Craciun.

Azi sunt trista.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Fragment at .

meta

