Ce inseamna acasa

November 21, 2014 § Leave a comment

Se incheie (oare?) o perioada extrem de agitata pentru mine. Ultimele saptamani (luni) au fost incredibil de pline si de multe ori, nu in cel mai bun mod. Daca munca ar fi ca… ciocolata, as putea spune ca sunt supra-saturata de ciocolata si simt nevoia de multa lamaie. šŸ™‚
Au fost week-enduri care am simtit ca nu imi apartin, momente de panica, momente de epuizare si chiar disperare – cand mi-a murit laptopul, cand nu gaseam o solutie, cand s-au intamplat diverse, cand am lucrat la foc continuu desi eu eram moarta de bolnava.
Nu spun toate astea ca sa ma laud, ci cu speranta ca zilele alea sunt de domeniul trecutului.
Daca asta a fost o proba ca sa vad cat de multe pot duce… m-am convins, pot duce multe! šŸ™‚ Gata, acum putem continua viata intr-un ton mai vesel?

In toate astea a existat o prezenta constanta in viata mea. Nu stiu ce m-as fi facut fara el, cel care imi ia sufletul si il leagana. Sau care imi tine capul in poala si ma mangaie in varf de munte cand eu plang, de epuizare si disperare. Cel caruia ii e dor de mine cand sunt plecata si de care imi e si mie mereu atat de dor! Cel care ma duce si ma ia de la aeroport chiar si in miez de noapte, care nu stie ce sa mai faca, doar sa fiu eu fericita! Momentele cand in sfarsit ne bagam in pat si adormim imbratisati sunt unele dintre cele mai dulci clipe. Cand o sa mor, asta vreau sa imi amintesc: cum ma strangea in brate si ma saruta iubitul meu, tandretea si caldura lui incredibila!

Sunt atat de norocoasa si uneori ma gandesc cu teama sa nu cumva sa pierd dragostea asta, care tine de niste ani buni. E adevarat ca nu mereu e totul pe roze, dar parca e din ce in ce mai bine. Parca suntem tot mai potriviti unul pentru altul si parca te iubesc din ce in ce mai mult – e posibil, oare? Imi aduci atat de multa bucurie in viata si pur si simplu ma simt perfect alaturi de tine.

De fapt, cred ca o sa las naibii rapoartele astea pentru care m-am trezit atat de devreme si am sa ma bag in pat alaturi de tine.
Pentru ca tu esti acasa al meu!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce inseamna acasa at .

meta

