Dileme

November 15, 2014 § Leave a comment

Dilemele sau problemele mele nu sunt doar de lumea I – de exemplu, parola pentru contul de email la serviciu IARASI nu functioneaza si deci nu pot lucra in aceasta sambata – caci maine oricum lucrez.
Sau frustrari de genul ‘de ce nu ma promoveaza ACUM?’ si alte bazaconii.
In ultimele saptamani profetia mea s-a adeverit – nu mai am timp nici sa bolesc asa cum trebuie. Creierul isi mareste turatiile, sinapsele bubuie zile intregi si parte din noapte, pana cand bietul cerebel se incinge prea tare si ajungi la o stare de lesin. La mine se manifesta si cu greata, o greata resimtita pana in adancul maruntaielor.
Si nu, solutiile pe termen scurt nu functioneaza – de genul o ora de yoga, aprinde o lumanare in casa sau bea o gura de aghiazma. E ca si cum ai purta o masca 5 minute pe zi, cand tu biciclesti cu plamanii expusi toata ziua prin Shanghai.

Dar ziceam ca dilemele mele nu sunt doar de lumea I – eu ma gandesc si la batranete, si nu la a mea. Ma gandesc la cei pe care ii iubesc si care aluneca iremediabil pe toboganul unei morti mai mult sau mai putin accelerate.
E sfasietor sa nu poti face nimic. Mereu imi promit ca eu voi fi adultul perfect – cu creierul intact, super fit, atenta la alimentatie, si toate pentru a trai cat mai mult si mai bine.

De fapt eu am dileme emotionale: cum sa fac sa ii iubesc mai mult si sa ii ajut pe cei de langa mine? Ce inseamna o viata traita asa cum trebuie? Ma intristeaza nespus cand vad in jurul meu oameni care si-au irosit timpul pe lumea asta, caci au ajuns tarziu sa realizeze ca majoritatea alegerilor importante in viata au fost gresite – partenera gresita, cariera gresita, si atat de multe decizii proaste in fiecare zi s.a.m.d. Si-atunci? Ce-ti ramane?
Probabil ca asta e farul meu in viata si motivul pentru care ma zbat atat: eu vreau sa ma asigur ca fac lucruri pe care mai tarziu nu le voi regreta. Cand voi inchide ochii vreau sa ma pot uita in urma si sa zambesc fara vinovatie, stiind ca am facut tot ce mi-a stat in putere, ca am facut bine in jurul meu, ca nu am ranit, ca mi-am implinit menirea pe lumea asta.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Dileme at .

meta

