Visand la…

November 7, 2014 § Leave a comment

O casa mare, spatioasa, curata, cu un brad impodobit. Sosete de lana, o patura groasa si eu culcusindu-ma acolo dupa ce am alergat prin zapada niste ore bune.
Vin fiert si toropeala. Miros de portocale intepate cu cuisoare. Lumanari albe prin casa, care sa inlocuiasca becurile atat de plictisitoare.
Plimbari printr-un sat amortit sub zapada, unde singura miscare este cea a fumului unduindu-se din hornuri. De exemplu, Hallstatt sau Busteni. 🙂

O feerie de lumini in copaci. De la luminite mici si albe, la lampioane albastre. Patinaj pe lac. Datul cu saniuta pe un deal noaptea (pe asta chiar sper sa il fac).

Visul meu: un mic-dejun copios in pat, undeva intr-o cabana, castel, hotel-boutique. Momentan mi-as dori pe tava urmatoarele: o cafea buna, un suc de fructe proaspat stors, ou fiert, paine prajita si unt. Fara caviar. 😀

Sa ninga, mult de tot sa ninga. Zapada face totul sa fie mai bine. Mi-ar placea sa fiu intr-o cabana in Norvegia, undeva intr-un fiord la capatul lumii. Stiu précis unde as vrea sa fiu. [Si reflectand acum, calatoria in Norvegia a fost una dintre cele mai frumoase din viata mea. Nimic nu a fost in plus, nimic nu a lipsit… ma rog, poate doar niste zile de vacanta in plus, pentru ca as mai fi stat acolo].

Copii cu nasul carn, pe care sa ii bucur cu carti si dulciuri. Batrani a caror suferinta sa o pot alina, macar un pic.
Eu stiu ca asta e una dintre menirile mele pe lume: sa aduc bucurie, sa alin, sa inghesui speranta intr-o inima unde e multa tristete si deznadejde.
Eu o sa fiu o madame foarte misto, pentru ca niciodata n-o sa-mi pierd speranta, entuziasmul si energia; mereu voi avea in ochi ghirlande de luminite si straluciri de lampioane albastre.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Visand la… at .

meta

