Cu ce umplu rezervorul

November 7, 2014 § Leave a comment

Ma ustura ochii de oboseala, dar trebuie sa stau pironiti cu ei in calculator inca cateva ore.
Dar asta e un blog de wellbeing, nu? 🙂 asa ca in loc sa ne plangem hai mai bine sa scriem despre acele lucruri frumoase pe care le vedem… sau gustam.

In imaginea de mai jos avem un pranz incropit cu ingrediente de la Manor: o linte maro si care se pastreaza ferma si dupa ce a fost fiarta, cubulete de sfecla rosie, morcov si telina rase, si o conserva de ton. Mi-nu-nat!
pranz
La desert am mancat ceva… delicios! Intr-o ceasca am incalzit niste orez cu lapte si scortisoara. Deasupra am trantit cateva linguri de iaurt grecesc. Am obtinut combinatia castigatoare de dulce-acrisor, de decadent si sanatos.
Orezul este minunat, parca e facut de mama, iar iaurtul grecesc… e cremos, doldora de proteine si lucruri bune.
Ar merge perfect la micul dejun, cu inca un pic de scortisoara si nuca deasupra…
Am facut poza, dar cum desertul asta nu e fotogenic… prefer sa o lasam asa.

Alte chestii mancate:
O-mancare-intr-un vas: fasole galbena cu praz, linte si masline. Alaturi o pasta de sardine cu mustar si iaurt
linte cu sardine

Paine excelenta cu alune de padure, somon si salata de cruditati
somon si salata
Orez cu creveti si ceva legume
orez si creveti

Si un apus… in prima seara cand am scapat de balamuc si am plecat la yoga.
apus

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cu ce umplu rezervorul at .

meta

