Raport de week-end

October 27, 2014 § Leave a comment

disperare
Saptamana trecuta s-a incheiat apoteotic – vineri am atins nivelul maxim de frustrare, nervi si oboseala. Ca sa nu intarzii la partida de squash, am luat taxiul, injurand printre dinti nenorocitul de tramvai care m-a dat jos la Cornavin, dupa numai o statie. Dar, ghinion, taximetristul avea chef de conversatie asa ca a ratat ruta cea mai usoara, si deci am prins toate cele 1,000 de stopuri pana acasa. Unde am aruncat niste perne in sus si apoi am fost la squash. Desigur ca am rezistat ‘pe teren’ doar o jumatate de ora, pana mi s-a rupt filmul si m-a luat cu ameteli. Am incheiat seara in stil libanez, cu humus, falafel, sambousek cu branza si tabbouleh. Sambata a fost un blurr… ahh, pardon, am executat impreuna (that’s a first!) o reteta de quiche cu praz si bacon. Buna reteta din Good Food! Ah, si vreo doua tavi de melcisori cu nuca si scortisoara, care au iesit… meh!

Toate ca toate… dar duminica a fost apoteotica… asa ceva nu mi s-a mai intamplat de… stai! de week-endul trecut. Eu sper doar ca a fost o aliniere foarte proasta a planetelor, si ca astrele vor avea mila de relatia mea de cuplu. ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ Ne-am impacat… la o alergare prin padure, cum altfel?

Mont blanc

toamna

Si am inceput saptamana bine, sunt matinala si imi scriu lista de to-do pe mai multe coloane, ca sa incapa pe o foaie de A4.:) Saptamana asta e o saptamana MaRe pentru noi… Sunt absolut sigura ca o sa se incheie asa cum trebuie!

Ah, si am inceput numaratoarea inversa pana la Craciun. Eu deja am primit primul calendar de Advent pe anul asta. ๐Ÿ™‚
advent

P.S. Si, de fapt, una dintre intrebarile care ma framanta pe mine zilele astea: care e raportul optim dintre a-ti dori arzator ceva (eu imi doresc arzator multe) si ‘a lasa lucrurile sa se intample’? Cu alte cuvinte, when do I push and when do I flow? :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Raport de week-end at .

meta

