# Draga tuchi,

October 20, 2014 § Leave a comment

adevarul e ca unele zile sunt asa: penduleaza cand la stanga si cand la dreapta, de la extaz la agonie. Unele zile, ca sambata si duminica ce s-au dus, te ravasesc pana la epuizare, te apasa si te storc ca pe struguri in vremea mustului. Unele zile sunt pur si simplu, rele. Unele zile sunt mari si bune ca o paine scoasa din cuptor si slava Domnului, am avut si din alea cate o mie. Altele sunt amare, cu gust de gol in stomac si de vreau-sa-imi-iau-lumea-in-cap.

Adevarul e ca te iubesc foarte mult si mi-e tot mai greu sa fiu suparata pe tine. Cand nu vreau sa te mai vad, de fapt vreau sa ma tii in brate [o sa folosesti asta impotriva mea data viitoare, asa-i?]
Stiu ca si tu ma iubesti, ca vrei lucruri pentru noi, ca ti-ai dori sa plutim mereu pe sapte straturi de norisori pufosi sau cel putin sa avem o ferma de vaci balane undeva intr-un colt de lume [cred totusi ca eu mi-as dori oi].

Azi ma simt de parca cineva m-ar fi tinut cu capul sub apa niste zile bune. Ma dor toate, dar mai ales ma doare sufletul.
Astept ca pendula sa bata iar la dreapta, dar intre timp noi doi ne tinem de mana, si asta face ploaia mai putin grea.

Cu drag,
bicki

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # Draga tuchi, at .

meta

