Spriţ de vară

July 18, 2014 § Leave a comment

[pentru ca nu puteam sa las sa treaca zilele acestea fara o mica recapitulare…]

Vara se intampla ceva incredibil. Mi se pare ca lumea sta in loc, prinsa in vraja caldurii. E ora 21.00 si de afara se aud copii alergand pe iarba dupa o minge, adultii s-au adunat la un pahar de vin pe peluza din fata blocului. Cantecul pasarilor acopera totul. In dormitor se doarme dulce, ca dupa o portie zdravana de musaca; piciorul se intinde inconstient dupa un petic de cearceaf rece, visele aluneca la vale.
maci

Bujori multi in casa, casa curata. Frigiderul doldora cu bunatati – salata de vinete, o jumatate de tava de musaca, muffins asortati, un rest de sangria de ieri.
muffins si sangria

Pe canapea am facut o baricada de perne. Sub perne…. dulceata de capsuni! Mai tarziu am pus-o la expozitie, langa flori. Mirosul de dulceata pe foc, neaparat la ceas de seara, nu se compara cu nimic altceva…

dulceata
Am fost si la cirese, dar nu le-am putut culege direct din pom. Dar capsunele… ne-am umplut burtile cu ele si am cules suficient cat pentru 4 borcane de dulceata si o spuma.

la cirese

la cules de capsune

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Spriţ de vară at .

meta

