Vara pe bucati

June 3, 2014 § Leave a comment

photo (5)

Am deschis ochii la ora 5, afara era inca intuneric si mi se parea ca ploua.
Cu ochii inca plini de miez de vise, am atacat mailurile abandonate cu o seara inainte. Tastam rapid, furios, inca unul si inca unul, pana a venit vremea sa fac dus. Aveam pielea inca umeda cand mi-am intins crema, apoi am stricat doua perechi de dresuri incercand sa ii trag rapid pe mine. Cand am desfacut a treia punga cu desuuri, soc si groaza: ciorapei negri, fini, cu o dunga pe mijloc la spate… Prea ‘luxurianti’ pentru ce fac eu saptamana asta aici? N-am avut incotro, i-am rulat pe picior… 
Acum e soare, e vara, e abundenta de cirese, la micul-dejun am mancat cel mai delicios ou moale de la gainile fericite din apropierea fermei unde este situat hotelul.
Am planuri stiva, am o multime de postari nescrise, recapitulari ale calatoriilor noastre din ultima vreme, galerii intregi de poze.
Dar vreau sa ma opresc putin si sa pun mana pe inima mea. In ultima vreme am avut numai ganduri negre, nopti umbrite de griji si intrebari. Si-a facut loc in mine o groaza mare si deasa. O lipsa de sens s-a infipt in capul meu si am functionat ca o moara de vant, fara vant.
Da, viata chiar seamana cu o bucata de svaiter cu multe gauri, dar eu chiar nu ma pot plange.

Imi sta in fata un week-end lung, in care vreau sa ajung la ferma si sa culeg capsuni cu care voi face o preaminunata tarta. Vreau sa mergem cu bicicleta pana sus la vii si sa facem un picnic in lumina asfintitului. Sa fac curat in toata casa. Sa imi cumpar atat de multe bilete de avion incat sa pot juca carti cu ele, sa incropesc salate abundente si sa mai pun si eu mana pe o carte… 🙂
Sa scriu cate o postare despre fiecare loc minunat pe care l-am vazut in ultima vreme, caci n-au fost deloc putine!
Si sa iubesc mult.
Sunt convinsa ca peste 15 ani, uitandu-ma inapoi, nu ma voi gandi la zecile de ore pe care le-am petrecut la serviciu, ci la oamenii incredibili din viata mea!

Pe meniu zilele astea: tarta cu crema de vanilie si struguri, salata de linte cu capere, mozarella si stafide, salata de fasole cu ceapa rosie si kamut
Lumesc si teribil de bun!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Vara pe bucati at .

meta

