Vreau!

May 1, 2014 § Leave a comment

In primul rand, vreau sa am intelepciunea de a accepta ordinea si dezordinea vietii si de a descoperi sau construi un sens vietii (pentru ca nimic nu este mai angoasant decat vidul existential).

In al doilea rand, imi doresc ca eu si companionii mei de drum sa fim sanatosi tun. Unii si-au ratat sansa asta, dar eu simt ca sunt bine si vreau sa fiu o baba vioaie, intreaga la minte, agera si sprintena, cu carne tare si oase bine unse. Sa fac mult sport, pielea sa stea intinsa pe mine, nervii la locul lor si celulele intr-o perfecta armonie.

Apoi, vreau sa fiu de ajutor celor din jurul meu – pentru ca e ceva minunat in a darui si eu de-abia incep sa descopar teritoriul asta.

Vreau sa continui sa iubesc si sa fiu plamadita 100% din entuziasm, dar unul sanatos. Sa am pe cine tine in brate si cine sa ma tina in brate, cu cine ma plimba, de la cine invata, pe cine bucura.

Vreau sa nu am grija banilor, niciodata. Sa circule ei liber prin natura, eu primesc mereu tot ce am nevoie!

Sa am sufletul plin de multumire in fiecare noapte cand ma culc. Stiu eu cui multumesc si pentru ce.

Sa am copii, vreo 3, asa. Copiii mei sa fie sanatosi, atat. Si sa creasca liberi, pe pajisti dintre munti, si veseli.

Sa nu incetez niciodata sa invat si sa nu devin un simplu rezervor de apa. Eu vreau sa fiu un rau care tasneste cu forta din maruntaiele muntelui!

Sa nu imi pierd niciodata o anumita candoare a gandirii si acea incredere ca TOTUL este si va fi BINE clipa de clipa, ca suferinta are un sens, ca exista bucurie in lume, precum si cineva care ne tine in causul palmei pe toti si nu ne da drumul niciodata.

Sunt fericita…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Vreau! at .

meta

