Stari

February 8, 2014 § Leave a comment

Scriu aici, ca sa nu pierd starea.
Astazi este una dintre acele zile cand probabil as face-o mandra pe mama (si geloase pe toate celelalte reprezentante ale sexului frumos): am chef sa fiu de toate, sa fac de toate. In primul rand, m-am trezit cu o energie incredibila si mi-a aparut un zambet maaaare pe fata la vederea biletelului lasat pe usa de Elvin. πŸ™‚
Am chef sa fac curat, sa pregatesc o surpriza in bucatarie (daca imi reuseste proiectul, ma voi auto-incorona drept regina bunatatilor), sa ma fac cocheta si sa ma aranjez pana cand imi vine sa ma pup in oglinda, sa ma plimb prin magazine cu un aer usor dezinteresat dar scanand totul, si sa mai si pregatesc un proiect la serviciu (cred ca la partea asta sefa mea si-ar freca mainile de bucurie). Bineinteles ca nu mentionez toate activitatile de auto-ingrijire menite sa imi faca pielea fina si ochii stralucitori. Toate astea pentru ca maine sa ne consumam energia alergand prin zapada pe munti (ADOR sa ma misc!).

De ce simt nevoia sa surprind starea asta aici? Pentru ca nu se intampla prea des. Uneori zilele mele ma storc de energie asa incat ajung sa ma simt ca o rufa scoasa din masina de spalat. Si nu vreau! Vreau sa am mintea limpede, ochii zambitori fara cearcane si riduri, sarcinile duse la bun sfarsit, iubitul iubit, casa curata si flori pe masa, plus mintea avida de a citi si a sti. Cam plictisitoare o femeie din asta, nu? Mai-mult-ca-perfecta, as zice. DAR! Imi rasuna in minte ceva ce mi-a spus bunica mea: ‘Sa nu te lasi!’. Cred ca asta insumeaza totul – sa nu te lasi sa fii neingrijita si sa arati ca o zaluda, sa nu iti lasi casa si masa in dezordine, sa nu faci harcea-parcea la serviciu, sa nu iti neglijezi familia. Sa te straduiesti sa le faci bine pe toate… pentru ca binele atrage bine.
Asa ca ieri m-am bucurat in sinea mea vazand ca: mi se dezleaga limba vorbind germana, imi zbarnaie mintea la serviciu, imi fug ochii prin vitrine imaginandu-ma defiland cu anumite tinute, mintea mea compileaza trasee si destinatii de vacanta, planuri pentru casa si pentru noi, ganduri nastrusnice despre niste nazbatii pe care vreau sa le fac in viitorul apropiat. πŸ™‚

Azi e una din zilele acelea cand simt ca pot sa fiu orice, sa fac orice – si totusi sa fiu eu. πŸ™‚

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Stari at .

meta

