doar uneori

December 2, 2013 § Leave a comment

doar uneori plec la birou la timp, lasand treburile pentru a doua zi (ce desfrau). ma duc la supermarket si ma gandesc ce as putea sa-mi iau bun, sanatos, sarat, crunchy. scanez repede niste edamame si sushy, ma gandesc ca ar fi the perfect comfort food pentru mine in seara asta, dar renunt si ma infig intr-o sticla mica de vin rosu. ma mai invart si pe la standul cu reviste si iau ultimul numar din InStyle, editia germana. ajunsa la hotel, umplu cada cu apa fierbinte, las hainele sa alunece si ma strecor in micul meu spa. ma simt de milioane, pentru simplul motiv ca imi acord dreptul si timpul sa fac asa ceva. binecuvantez fiecare clipa de rasfat, caci asa ceva nu se intampla decat mult prea rar.
apoi ma culcusesc intre perne si imi doresc rand pe rand fiecare pereche de pantofi si unele fuste din paginile colorate ale revistei. ah, dulce frivolitate. ma las sa cad intre perne si sa ma gandesc doar la parfumuri, coafuri si cum ma imbrac de Revelion.
decid ca maine dimineata ma trezesc cu noaptea-n cap si-s fata constiincioasa, dar in seara asta imi fac de cap si sorb incet la Syrah in timp ce-mi intind crema pe corp. si-apoi dorm un somn lung si fara vise. doar uneori

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading doar uneori at .

meta

