Zile si nopti

October 28, 2013 § Leave a comment

Am cateva, doar cateva zile de ragaz. Am sa trec in revista maruntisurile, acele intamplari minuscule, care ne populeaza vietile:
– avem in sfarsit storcatorul mult visat (mai ales de mine); de dimineata mi-am facut un suc dintr-un dovlecel, o lamaie si cateva frunze de salata. cum a fost?…. hai sa spunem doar ca e puternic detoxifiant. 🙂 si ca ador sucul si sper sa imi fac in fiecare zi;
– am terminat The shadow of the wind a lui C. R. Zafon, o caramida plina de suspans, care m-a tinut cu sufletul la gura si ocazional m-a umplut si de groaza. Mi-a placut mult, desi pe alocuri este cusuta cu multa ata alba;
– am un apetit imens pentru sport. Aseara am fost la squash si mi-a placut de mine, mi se pare ca mi-am imubunatit stilul de saptamana trecuta. Imi place si sa alerg si de-abia astept sa primesc bijuteria Garmin…. si sa zbor pe schiuri;
– vremea e superba… in week-end am fost in munti si sufletul meu facea giumbuslucuri la vederea culorilor padurii. mi-ar placea la nebunie ca inainte sa ne ingroape de tot zapada sa mai facem un hike
– mie nu imi place sa decorez dovleci… dar imi place sa ii mananc. Asa ca voi face bine sa ciopartesc si sa coc un dovleac intreg pe care il voi manca in fel si chip – cubulete in salata cu orz si masline, ca desert si poate chiar in supa
– e bine bine bine. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Zile si nopti at .

meta

