October 28, 2013 § Leave a comment

Si cum ziceam… daca tot am niste zile relativ libere, pai hai sa profit de ele si sa ma hranesc sanatos, mai stergand din frustrarea altor zile in care torn in mine fel si fel de otravuri.

Mai jos schitez un plan orientativ, pentru ca eu sunt prin excelenta o fiinta spontana (pfoai!), adica daca imi tuna sa mananc ceva, voi manca chiar daca ‘nu scrie la program’. 🙂

– porridge cu mar, chia si scortisoara
– dovleac copt, ca atare sau in salata cu orz si masline
– suc de mar, morcov si fenicul
– suc de castravete, alfalfa si menta
– suc de mar, lamaie si ghimbir
– salata de varza cu fasole batuta
– sandvis cu avocado, salata verde si rosie, plus piper proaspat macinat
– ardei copti cu usturoi si fasole
– supa de linte picanta
– zacusca in interpretarea mea, cu paine facuta de mine

M-am intors de la supermarket cu plasele indesate, si spre surprinderea mea am gasit niste legume proaspete, locale. Asa ca acum nu mai am nici o scuza.
Ahh, daca mai zic ca ma pot rasfata si cu ceaiuri Kusmi…. ahhh, ce bine e la mine acasa!!!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading at .

meta

