Mainile

October 2, 2013 § Leave a comment

Azi e o zi din aceea. Saptamana asta am fost asa concentrata si preocupata de munca mea, incat parca auzeam rotitele din creier cum se invart, scrasnesc si motorasul cum se ambaleaza… S-ar putea spune ca am obosit.
Si ma gandeam… cat regret ca mainile mele nu pot face lucruri practice precum cusut, impletit, crosetat. As fi vrut atat de mult sa dau viata prin mainile mele unor lucruri care sa fie direct folositoare, sa imbrace si sa bucure.
Sunt aproape invidioasa pe cei cu maini dibace… ale mele nu sunt foarte.
Si totusi, sa nu il manii pe Cel de Sus… cu mainile astea mici pot mangaia si alina, pot scrie si mai ales, pot gati. Asta era! Simt nevoia sa imi folosesc mainile si in altfel de scopuri decat pur intelectuale.
Nu mi-a placut niciodata sa lucrez cu aluat. Ehh, acum simt o nevoie nebuna sa framant paine, sa coc tot felul de aluaturi si umpluturi. Nu sunt o gospodina; nici macar nu imi place sa port sort de bucatarie. Dar uneori simt nevoia sa fac ceva concret cu mainile mele.
Si mai simt nevoia de sport – sa imi simt bratele si palmele dureroase, grele de la atata efort, obosite – dar intr-un sens bun…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mainile at .

meta

