Halatul de baie si zilele binecuvantate

September 16, 2013 § Leave a comment

P1040184Fac o pauza in dosarul meu despre hipersensibilitate, ca sa povestesc despre… viata.

16 Septembrie 2013 – o zi irepetabila, asa cum sunt toate. Ma trezesc inainte sa sune ceasurile (da, setez alarma pe doua ceasuri, ca sa fiu sigura ca ma si trezesc) si sunt mandra de mine. Cat fierbe cafeaua ma inconjor cu cel mai moale si calduros halat de baie. In cateva ore o sa plec, lasand in urma o casuta care imi e tare draga. E o dimineata cu lumina vanata si frig strapunzator. Privesc geamantanul desfacut si lumanarile care au palpait ieri toata ziua. Ma scutur de visul rau de azi-noapte si imi reamintesc toate motivele (multe!) pentru care am de ce sa ma simt binecuvantata.

Si pentru ca lunile mele sunt pline de plecari, zboruri si deplasari, am decis sa fac un efort constient de a-mi transforma casa, in cuib. De cele mai multe ori sunt adepta stilului functional, imi plac ordinea si organizarea (hehe, pana si cuvintele astea ma bine dispun). Dar uneori e nevoie de mici insule de confort. Uneori chiar imi face placere sa scutur, sa curat, sa spal, sa tai si sa coc, sa invelesc si sa inveselesc. Toate verbele astea descriu actiunile unei mame. Mama care sunt. Asa cum imi place sa fiu stapana lucrului meu la serviciu, pe care sa il stiu in ordine, asa vreau si acasa – sa fiu o vestala.

Cred ca ar trebui sa povestesc mai des despre detaliile si intamplarile ‘banale’ ale vietii, caci din tesatura lor se nasc zilele si ele tin in echilibru marile evenimente care ne rastoarna emotional.
Am facut ieri un ceai delicios (amestec de ceai Buna Dispozitie de la Sonnentor si ceai verde japonez) pe care l-am servit in ceasca splendida primita de la tata. Am aprins o mica lumanare si am adus alunele culese pe ploaie marunta, week-endul trecut. Am surprins totul pe pelicula, cu vaza homemade a mamei tinand spice de grau si bobite de catina…
A fost frumos si-o sa mai fie.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Halatul de baie si zilele binecuvantate at .

meta

