August 27, 2013 § Leave a comment

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, de cand m-am trezit azi-dimineata zgribulita si cu niste senzatii neplacute in gat, sunt acut constienta ca vine toamna. Toamna – de care eu una sunt iremediabil indragosita, dar care inseamna zile racoroase, seri mai repezi, lumina tot mai putina, si cu cantitatea de lumina scade proportional si cheful meu de a mai face tot felul de lucruri…

Asa ca incerc sa ma motivez sa ma trezesc dimineata inainte de vreme si sa ma ascund sub o patura de liniste cu o cafea aburinda pe care o aromez cu scortisoara. Incerc sa ma imbrac in haine fluide in care sa nu imi fie frig, sa ma inconjor de culori aprinse (portocaliul e marele favorit zilele astea) si sa mananc hrana de sezon. Pentru seara imi voi programa un periaj cu noua manusa de corp (da da, din Tara Bascilor), un dus fierbinte si un ceai… de tei sau musetel. Si apoi ma voi adanci intr-o carte, caci multe si minunate volume ma tot asteapta… Cum pasiunea mea pentru beletristica a fost resuscitata acum ceva vreme, voi cauta romane ale scriitorilor nordici, e ceva care ma atrage in lumea fiordurilor si a contrastului alb-negru.

De ce spun toate astea? Sunt mai degraba remindere pentru mine, caci prea adesea, de indata ce vine frigul, ma zgribulesc in mine insami si hibernez in niste emotii si sentimente nu foarte placute… Si asta cu toate ca in timpul zilei intru intr-un vartej de energie si activitate.
Asa ca, intentia mea este sa traiesc fiecare lucru asa cum e el dat, sa ma detasez mental de fluviul zilei, curgand impreuna cu el si sa imi creez mici ochiuri de apa, sau oaze de liniste…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading at .

meta

