Norocoasa lumii

August 23, 2013 § Leave a comment

Feeling loose 'n light :)Parca s-a abatut asupra mea tot norocul lumii si in poala mi s-au adunat, cuminti, stelele cerului. Am sorbit apa oceanului, sarata si inspumata, nenumarate pahare de vin de Rioja aspru si pahare de beri racoritoare.Si nelipsitele cafele. Mi-am plimbat pielea peste tesaturi de panza, peste piele italieneasca atent cusuta, peste lana si peste nisip. Mi-am aruncat privirea inspre cer, inspre largul si adancul Oceanului… sau al farfuriei cu creveti inobilati cu usturoi, sau al trupurilor tinere, pleznind de sanatate sub pielea aramie. Si eu am un trup tanar, sanatos, acum e de culoarea ciocolatei. Mi-am purtat pasii prin piete mari, masurandu-ma cu cladiri inalte, balcoane si terase asa cum numai spaniolii stiu construi. Si pe nisipul pe care, ah, cum il urasc. Si pe stradute nenumarate, dar nu, de data asta n-am mai obosit.
Ne-am pierdut printre vase de ceramica, prin magazine de artizanat, printre rochii care aluneca frumos pe trupuri zvelte, prin cartiere cu case scumpe si palmieri. Am dormit si am mancat, am baut, am tinut piept valurilor, am devorat tostada cu branza de capra, nenumarati pesti, nenumite pintxos, eclere cu spuma de ciocolata cu rom, am mers, am iubit, am facut poze, am ras, am cumparat cadouri care ma fac fericita.
A fost vacanta, si-o sa mai fie. Sunt norocoasa lumii, caci am avut o vara de exceptie si-acum astept toamna cu tot belsugul ei.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Norocoasa lumii at .

meta

